Kräftor och Gräddhyllan

I gårkväll hade jag en egen myskväll med barnbarnen. Björn skulle iväg på sin årliga jaktmiddag och jag stannade hemma för att ta hand om Hanna och Gustav. Vi mös med kräftor och räkor, Hanna och jag, Gustav föredrog hamburgare. Sedan var de ute och hoppade studsmatta och hade hur roligt som helst. Jag fick också en dansuppvisning av de båda framför Tv;n. Därefter hade vi godis och glass, men det var bara jag som ville ha glass. Och kl 1/2 tio ville barnen gå och lägga sig och vid 10 sov vi alla tre.. Efter att vi ätit middag här alla så blev det en mc tur för mig och Björn och Lena och N-A till Gräddhyllan för att fika. Den ligger inne i skogen några km väster om Markaryd. Och ligger så otroligt vackert med Lagan framför sig och sedan har de fantastiska bakverk, ögat vill ha allt, det ser så gott ut och det är verkligen gott. Man kan även äta middag där, säkert lika gott det. Därefter åkte vi hemåt genom Markaryd, Skånes Fagerhult och Hishult. En helt underbar dag har det varit med mycket solsken, en riktig sommardag. Flera sådana vill vi ha framöver. Gräddhyllan

Nya gardiner till datarummet har det också blivit.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars