Målning

Nu har jag äntligen kommit igång. För ett par år sedan målade jag alla våra fönster vita, de var bruna innan. Och det blev så ljust och fint. Förra året skulle jag gått på innerdörrar och karmar men jag vågade inte mig på det. Har dragit ut på det sedan dess, men så tänkte jag; vad sjutton, det är gamla dörrar och om det misslyckas totalt så får vi väl investera i nya dörrar. Det kommer vi kanske ändå göra framöver (om 10 år eller så!!!), men tills dess kan det ju vara roligt att få någon liten förändring. Så jag satte igång och.... vilken skillnad det blev, jag är så himla nöjd!! Så nu ger jag mig på de andra dörrarna också.
Nu, ut i det vackra vädret, ser att det är 20 grader!!!!!

EfterFöre



Kommentarer

Anonym sa…
Tjusigt. /Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars