Ännu en helg

Den här vill jag lova smakar inte fy skam.
Fredagkvällen var vi hos U och S-Å och åt goda smörgåsar + en jättegod Jansson. Efter det en varm smörgås som också var jättegod. Jag blev sååå mätt. Igår blev det en cykeltrimtur, regnet hängde nästan i luften men jag klarade mig hela rundan som blev 3,6 mil. Det är ju verkligen roligt att komma iväg på cykeln, man kommer på ställen som man aldrig annars brukar köra på. Hoppas det blir fint väder i morgon, för jag känner mig sugen på ännu en runda. Kvällen var lugn, tittade på Här är ditt liv och det var Kjelle Bergqvist som var gästen. Vilket program!!, fick en helt annan uppfattning om Kjelle, en positiv sådan. Mycket bra. I em blev det åter igen en mc tur för att åka ut och fika. Idag blev det Killeröd, och som vanligt fantastiskt gott. Vi hade inte åkt mer än någon km när det började regna och vi tänkte vända, men va sjutton lite regn tål man väl. Och regnet ökade på när vi kommit över Hallandsåsen, men vi fortsatte, det var ju varmt i luften så vi frös inte precis. Sedan värmde kaffet också gott och vi kunde njuta till fin pianomusik under tiden. Hemresan klarade vi oss i alla fall utan ngt regn.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars