Februaridocka


Nu är februaridockan som kallas Kärleksbacill klar. Inte riktigt förståss, den skall hålla i någonting bakom ryggen som jag inte har kunnat komma på vad det ska vara för någonting........., men det kommer väl. Då jag har tre barnbarn och två av dem är flickor 3 1/2 och 7 1/2 och båda vill ha dockorna, så det är väl bara att sätta igång och producera några till. Gustav 5 ville också ha men det skulle vara en skateboard!!!! Jag sa det kan jag inte, jooo mormor det kan du. Fast det kanske inte är omöjligt, en docka som åker skateboard??? någon som har förslag???

Kommentarer

Lotte sa…
Så söt hon är.. Jag gjorde inga spröt men det kanske man skulle ta och göra. Min finns också att beskåda i min blogg.
Anonym sa…
Väldigt söt. Ibland är det nog tur att du inte har ett tiotal barnbarn :-)

/Jessica
Fru Rehn sa…
Den blev jättefin!

Mvh

Fru Rehn
Soili sa…
Jättegullig.
Jag skulle försöka virka en skate och virka in en tunn metalltråd så skaten håller formen och lite hårdare behandling.
Tack för tipset!
Riktigt söt bacill!

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch