Dålig dag

Mår inget bra alls varken igår eller idag, huvudvärk och fruktansvärt irriterad på dessa telefonförsäljare. Varenda en telefonförsäljare kommer jag att be flyga och fara så långt det är möjligt. Har gått på en nit och får se om jag får ngn lösning på det, har kontaktat konsumentombudsmannen, får se vad svar jag får. I går em hade jag i alla fall några timmars välbehövlig avkoppling på spa och regndroppsmassage på Lögnäs hotell. Och det var skönt vill jag lova, allra mest njöt jag i bubbelpoolen som var så härligt varm. Vi hade Hanna o Gustav här också men dem tog Björn hand om och det var meningen att de skulle vara här idag, torsdag och fredag också, de har ju sportlov. Men G ville hem i gårkväll och H skulle stanna men ångra sig och följde med hem hon också, så det blev inga barn alls. Så kan det också bli, de börjar bli stora och längtar antagligen efter kompisar att leka med och då är inte mormor och morfar så roliga. Jag får väl ta och roa mig med att rensa några skåp på en del onödigt som tar plats istället.

Kommentarer

Anonym sa…
Men vad har hänt? Vi får höras på telefon. Kram Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch