Revy och Bio

Igårkväll var vi och såg Falkenbergsrevyn, "Kärleksfeber", den var bara så himla bra. Jag tyckte i alla fall att det var den bästa Falkenbergsrevyn jag hittills sett. Tur att vi kom iväg på den, hade annars tänkt att vi skulle hoppat över 1 år men ändrade mig när jag läste hur bra kritik den fick.
I kväll gick jag ner till bion, Björn ville inte följa med, titta hellre på 5-milen. Jag såg filmen Farsan och den var riktigt, riktigt rolig.
På em tittade solen fram en liten stund och vi hade 16 grader + i solen, annars var det 7 grader, tänkte gått ut och satt mig en stund men då försvann solen. Inte klokt vad det tar hårt på snön nu, man ser hur den försvinner för varje dag och skönt är det för nu längtar man bara efter vår!!

Kommentarer

pysseliten sa…
Kul att du tycker jag är pysslig :) Ja jag gillar att fixa en del . Såg du bor nära havet härligt . Falkenberg är verligen toppen på sommarn . I sommras var vi på skrea och campa en fin camping .
Har vänner som bor i Skene och det är ju inte långt från er .
Och sen avis på dig som bor sp nära Ullared :)))
Bokstäverna som jag stykt på kommer från Ullared men kolla i tordgas hitta då inga . Men kolla i en leksaksaffär det är sådan där pysselkartong för barn som man stryker på en t shirt . Hoppas att du hittar för det kan bli jätte fint :) Ha det bra Pysseliten
Ps, Du är vekligen duktig att virka såg jag :)
Katrin sa…
Ja, idag var det riktigt fint ute, men attan så kallt i vinden här ute på slätten. Men runt husknuten i solen var det jättegott, det var där jag hitta mina snödroppar :-))
Tyvärr så har Chevys mage inte lugnat sej (än), men hon har fått magmedicin idag så jag hoppas det stoppar upp nu... annars får det snart bli ett vet.besök. Men hon verkar må bra... pigg o glad och vill både dricka o äta.
Ha d gott i vårsolen, Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch