Torsdag

Så lika men ändå olika. Nu fattas det bara en.
Denna vecka har jag virkat en massa, virkat dubbelt av dockorna, men har nu en kvar att göra. Det är roligt och man glömmer bort allt annat som måste göras. Ska ha dockorna färdiga till slutet av nästa vecka för då tänkte jag att tjejerna ska få sina. Vi ska ha Hanna o Gustav här fre-sön. Hanna hade en önskan om att få en "hängmössa", så vi får väl ner och se om vi får tag i garn och ett bra mönster. Har tvingat mig till att släppa virkningen och ge mig ut på promenad i 1 tim varje dag. I går var det +- 0 grader och lite vind, nordöstlig, och det bet ordentligt i kinderna, men solen kom fram och då man gick åt "rätt" håll så var det riktigt behagligt. Idag var det nästan lika kallt, men det blåste nästan ingenting. Det blev en omgång gympa ikväll också, och göra rörelser sittande på golvet gick inte så bra. Jag halkade nämligen igår när jag var ute och gick och slog i svanskotan, har inte haft ont av det men som sagt ikväll kände jag av det, var ordentligt öm.

Kommentarer

Soili sa…
Vilken gullig samling dockor du gjort.Du är verkligen flink i fingrarna.Själv tycker jag det är väldigt pillrigt...men det är kul.
Katrin sa…
Såå fina dom blir och såå flitig du varit!! Men tycker man nåt är kul så tar man sej den tid som behövs.... Själv tycker jag att de små Kitty-dockorna är så fina!
Kommer förbi en dag o gör dej sällskap på en prommis och kanske en fika o lite snack efteråt...
Ha en bra dag, kram
Du är såå välkommen!
Anonym sa…
Det blir ju en hel dockarmè :-)
/Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch