Februari

Redan är januari månad slut, den har gått fort tycker jag. Februari är en kort månad och sedan kan man börja njuta (förhoppningsvis) av underbara dagar fram till våren. Har hämtat barnbarnen på skola och dagis om middag, mamma skulle på inköp i Göteborg (förmodar att det var höstkläder!!!! hon skulle köpa in nu). Skulle gått på gympan ikväll men jag var för lat och tyckte det var så ruggigt väder (man kan alltid skylla på vädret), det var egentligen inget fel på det, men......är man lat så är man. Idag har vi som är med i virkalongen kommit igång igen. Huvudet till februaridockan, som ska bli en kärleksbacill, är klar. Detta är fantastiskt roligt, tycker jag i alla fall. Nu är det bara att vänta på vad det blir för väder imorgon, det är ju utlovat snö och blåst och kaos men det vet man sen tidigare att det kan ändra sig snabbt.

Kommentarer

Anonym sa…
Kul med virkgrupp. Claras direkta kommentar nänr hon så den första dockan på bilden var "Är den till mig?" :-)
/Jessica
Förstår att jag får virka flera dockor!!

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch