Tandläkarbesök

Dagen började med ett tandläkarbesök i Halmstad. Jag hade början till ett litet hål som han fixade till och sedan som vanligt borttagning av tandsten och polerande och sedan var det klart. Himla smidigt, behöver inte komma dit fler ggr. Sååå skööönt.
Så här ser det ut framför datorn just nu, en liten goding som också vill vara med. Idag vart det fina snökristaller på fönstret till verandan, jättefint.

Så här såg det ut för några timmar sedan när vi kollade tv,n tillsammans.

När jag ändå var i Halmstad passade jag på att göra några julklappsinköp och ville också ha något blom arrangemang att ha på bordet. Istället för att köpa färdigt så plockade jag ihop lite smågrejer och här är resultatet. Blev ganska fint tycker jag själv.










Kommentarer

Ulla sa…
Nääää, helt klart skulle JAY vinna. Klart räknar man bara ikväll så kan jag hålla med.

Fina bords dekorationer, ska bli spännande att se dom i IRL imorgon. Jobbar till 16.00 så jag kommer med andan i halsen.

Gonatt och sovgott så du orkar imorgon.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch