Söndag

Fääääääärdig!!!!!! Nästan, knapparna fattas bara.
Idag har jag inte varit utanför dörrarna. Det är -4 grader och blåser en isande vind. Men jag måste nog ta en liten promenad nu i kväll. Har suttit mest hela dagen, stickat färdigt min kofta som jag började på före advent. Den går fort att sticka för man stickar med stickor nr 7 och garnet var ett enda stort nystan. Jag var lite orolig att det kanske inte skulle räcka men det gjorde det och blev över också. Igår hände inte heller så mycket mer än att Hanna o Gustav var här på dagen och var med och hjälpte till med hästarna. De är ena hejare på att mocka och det går undan i en flygande fläng. L och N-A bjöd på em kaffe och de var också barnvakter åt lille A som nu börjar bli stora karln, 10 mån, har inte sett honom sedan i somras. Han hade bara ögonen för Hanna. Nu ska jag ge mig ut en runda.

Kommentarer

Ulla sa…
Jäklar vad snygg, bra jobbat!!!
Katrin sa…
Halloj! Ja jisses va kallt det var när man stack ut näsan idag (igår oxå iofs). Jag har också mest varit inne... skulle försöka mej på att trixa med lite foton. Men efter caa 2,5 tim vid datorn är resultatet 0, nada, ingenting!!!
Kommer inte på hur man gjorde med vissa moment utan har hållt på att prova fram o tillbaka... nu skiter jag i det för idag!!
Härlig din kofta såg ut, hoppas det är lika varm o go me.

Ha d gott, kram Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch