Härlig vinterdag




Vilken härlig eftermiddag. Solen skiner, snön gnistrar, -10 grader och ingen blåst, kan det vara en bättre vinter? I morse hade vi -18, kanske lite väl kallt men bättre det än regn och blåst. Jag älskar den här vintern än så länge. Snön får ligga kvar (ovanligt för att vara här nere) och om man hade haft en spark så kunde man åkt ut på vägarna, det är inte grusat och det är såååå fint. Jag tog mig en promenad på 50 min denna härliga em. Nu är kl 19 och här är - 13. Har faktiskt lust att ta på skidorna och ta en runda på åkern, nu är det ju mörkt och ingen som ser mig, tål att fundera på......

Kommentarer

Ulla sa…
Visst är det underbart. Synd jag jobba idag annars hade jag gärna hängt med.

Var så fint vid Lagan när jag åkte i morse, synd man inte hade med kameran...

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch