Snöoväder




Idag har vi verkligen fått känna på att det är full vinter. Snöat nästan hela dagen + blåst, då är det inte roligt att vara ute på vägarna. Jag hade en tid efter middag på lasarettet, mammografi, kändes inte alls lockande att köra till Halmstad. Jag tog bussen istället, har ju bara några minuters gångväg till busshållplatsen. In till Halmstad var inte så farligt men några timmar senare när man skulle hem igen då var vädret mindre lockande. Först var bussen försenad tio eller 15 min + att jag var där fem minuter innan. Det var inget vidare att stå ute och vänta vill jag lova, men sedan var det bara skönt att sätta sig och bara åka. Var ganska frusen när jag kom hem, så det blev snabbt på med kaffet och tända en brasa, men det är först nu flera timmar senare som jag blivit varm igen. Nu har det slutat snöa och det är 0 grader.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch