Fredag igen!

Då är snart denna vecka också till ända. Jag har ännu inte plockat bort tomtarna, ska ta något lite idag så får det andra vänta tills nästa vecka. Idag på morgonen var jag iväg och träna 1 timme. Sedan hem och duscha och på med kaffet. Åhhh vad kaffet smakar gott, när man känner att man verkligen har "jobbat". För några dagar sedan hamnade jag helt apropå på en blogg där det skulle startas ngt som kallades för virkalong. En tjej som lägger ner tid och energi på att få oss andra att göra något kul. Vi virkar!!!!, och så småningom skall det bli ngt av det. En liten uppgift varje dag, det är jätteroligt. Jag har virkat huvud, mössa, ben och kropp. Jag lovar att hur illa det än kommer att se ut så ska jag visa resultatet när jag är färdig. Roligt är det i alla fall.

Kommentarer

Ulla sa…
Det låter väldigt spännande.
Katrin sa…
Låter spännande med din virkning... har inte gjort nåt sånt sen ungarna va små! Ska se till att komma förbi en dag och kolla in ditt mästerverk ;-))
Tack för hälsningen hos mej.. just nu tycker jag inte nåt går "min" väg, nästan så man inte skulle gå ur sängen ibland... :-( Men,men jag vet att det vänder... nån gång!
kram Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch