Torsdag

I tisdags började linedansen igen. Hade funderingar på att inte gå mer, men jag kom iväg och det ångrar jag absolut inte. Det var bara så himla roligt, och jag gick fortsättningskursen och där kommer jag nog att stanna. Nybörjarkursen är inte så rolig längre. Nå det var riktigt riktigt kul och jag hängde med bra, hoppas det kan fortsätta så. Igår och idag har det blivit fönstermålning så nu är södersidan klar och även altanen blev oljad (Björn gjorde det) och jag klippte gräset. Ikväll blev det en cykeltur ner till gympan, ny för i år: mage, rygg. Och det kändes allt att jag inte gått på några år, är ju helt stel men det ska vi råda bot på nu. Sedan blev det en runda med Molly också ikväll efter Idol. Nu får det bli sängen och en bra bok.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch