Söndag, söndag

Så har ännu en vecka gått. Har precis kollat upp så barnbarnen H o G har landat lyckligt i Alanya i Turkiet. Jösses vad de små flyger och far, de har redan besökt Egypten, Cypern, Cran Canaria och jag vet inte allt. Själv har jag inte varit i närheten av dessa platser, men det beror väl på att intresset inte är så stort att resa till varmare platser och sola och bada. Fast ska jag vara ärlig så är jag allt en smula avundsjuk på dem just nu. Här är det mulet och grått och tja vad ska man hitta på? Björn och några till har tagit sina motorcyklar och kört ner till Kivik och äppelmarknaden där. Jag kunde varit med om jag velat men dels tycker jag det är för långt att åka mc och sedan har vi ju faktiskt hund också som inte bör vara ensam hemma allt för länge. Så jag valde att stanna hemma. Funderar på om jag skulle hämta min mor och köra till Killeröd och dricka gott kaffe och äta smarriga kakor...... kanske inte så dumt! Hade varit trevligare om solen tittat fram, men spelar roll, det får nog bli så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch