Underbart höstväder

Foton från promenaden Gamla järnvägsleden som blivit en fin cykel och promenadväg














Idag var det kanonväder, solen sken och det var verkligen annat än det molniga och blåsiga vi haft några dagar. Det blev en lång promenad med Molly efter middag. Vi skulle gå en bit nere vid sjön men där höll de på att skoga, röjde undan en del träd, kan nog bli fint när de är klara. Vi kom inte riktigt fram så det blev till att klättra i backarna och komma förbi ovanför maskinerna. Sedan var det så härligt att gå så det blev en dubbelpromenad idag, var ute i över 1 1/2 timme. När vi kom hem så satte jag igång och måla det vita på västersidan som jag hade kvar, och ..... nu är det klaaart, så himla skönt. Sedan var det bara att göra sig i ordning för att åka på linedance. Ikväll gick det inte så bra, jag var väldigt trött i huvudet, men jag får försöka fixa till danserna hemma i veckan.

Kommentarer

Ulla sa…
Visst är det fint med höst... Men jag tror inte du var trött, det var färgen:)

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch