Biokväll

Igår jobbade jag i Butik´n i Båstad hela dagen. Det var kul, mycket vår och sommarkläder som kommit in. Faktiskt kunde jag låta bli att ta något med mig hem men det var svårt. A-L och E kom och hälsade på, det var verkligen en trevlig överraskning. I em har jag och Björn varit och hälsat på min mor i Knäred och det var riktigt bra med henne tyckte jag. Hon trivs bra där och det känns skönt. Sedan ikväll fick jag för mig att jag skulle gå på bio. Vi har Filmvecka här i Laholm och ikväll gick Patrik 1,5. Jag fick inte Björn med mig så det blev till att ge sig iväg själv och det ångrar jag absolut inte. Filmen var mycket bra, skulle kunna se den en gång till. Nu är det nog dags för att krypa till sängs.

Kommentarer

Anonym sa…
Halloj! Skönt för Svea att slippa sjukhuset, som du skrev så brukar det kännas trevligare för alla när man kan ses lite mer avslappnat. Hoppas nu att hon rehabiliterar sej snabbt så hon kan komma ut lite när våren kommer (för den kommer väl snart??)
Jag skulle oxå velat se Patrik 1,5... men för tillfället får jag snällt hålla mej hemma. Har åkt på en jä**a förkylning, så jag har inget att välja på.
Ha d gott, kram Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars