Ännu en kall natt

Vååååår!! I rabatterna i alla fall


Här är resultatet. Det blev 25 citronmuffins, 2 mjuka pepparkakor och en drömrulltårta.


I morse visade termometern -9 grader. Men det blev en underbar och solig dag. Ulla ringde och frågade om vi skulle ut och gå, men jag velade lite hit och dit och skulle handla först fick jag för mig. Efter 5 min tog jag luren och sa, ok vi kör. Vi körde till Maxi och handla först och sedan blev det en härlig promenad på Hökafältet och nere vid havet. På hemvägen körde vi in och titta till mor och sedan hem. Visste inte om jag skulle lägga mig och läsa eller baka??? Men... det blev bakning!!!!!! Tack Ulla, du är en klippa.Nu har jag skjutsat iväg Björn till pokerkväll med gubbarna och själv ska jag åka ner till stan och gå på bio och se Män som hatar kvinnor.

Kommentarer

Ulla sa…
Såååå skönt då fick du det bakat... Och då kunde du ha en mysig kväll i soffan med kaffe och en muffins efter Bion. Var den bra???

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars