Våren kom av sig igen!!

Idag är ingen bra dag. Jag har ont i nacken och även fått huvudvärk och så har det snöat!!!!! Först sken solen så fint sedan blev det helt plötsligt alldeles mörkt och det börja snöa och blåsa, men efter en stund sken solen, sedan en stunds snöande och nu skiner solen. Aprilväder i mars!! Ja ja lika bra att ha det gjort. Nu är min mor hemma i sitt hus igen. Jag hämta henne igår em och det kändes riktigt bra att hon nu är hemma igen. Hon blir tilltittad av hemtjänsten några ggr per dag och det tycker jag känns tryggt. Hon har fått trygghetslarm också. Hon har inte så ont i benet och för övrigt tycker jag hon är väldigt pigg, hoppas det fortsätter så här, så kan hon nog vara ute och påta i trädgården denna sommaren också. I onsdags förra veckan blev ett par fd grannar till oss mormor och morfar till en liten kille, som verkar få heta Anton. GRATTIS
Har sytt ihop en massa grytlappar som blivit liggande, mor stickar nästan fortare än jag hinner sy ihop dem. Men det är ju bara roligt. Nu ska jag börja tänka på vad vi ska ha till middag, inte lika roligt
.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars