Tisdag

Tänk, här inne sitter den lilla tjejen och ska snart upp bland molnen!
Bråttom, bråttom

Idag är här ingen liten flicka som springer runt och ropar på mormor o morfar. Clara o Jessica flög hem i går em, och hu vad tomt det är. Det har varit så roligt att få träffa och rå om dem några dagar. Vädret idag är inte speciellt kul, mulet och det ser himla kallt ut, fast termometern visar +8 grader. Ska försöka ta mig i kragen och gå ut och köra ner till stan fast jag hade hellre velat lägga mig och läsa en bok.

Kommentarer

Ulla sa…
Jaaa tänk du snart kommer hon själv.
Katrin Sundgren sa…
När jag läser här hos dej om att Jessica o Clara har varit på besök, så inser jag hur bortskämd jag själv är! Alla barn o barnbarn inom räckhåll!! och det är jag jätteglad för.
Kul ändå att ni kan ses så ofta ändå, vet dom som har barnen utomlands... kan inte va kul!
Såg att du varit o sett filmen "Män som hatar..." Jag har läst böckerna men vet inte om jag vill se filmen, måste ju vara rätt hemsk o rå, eller?? Bra va böckerna iaf (med lyset tänt! hihi)
Här släcktes det oxå i lördags, till Tilde o Wilmas stora glädje. Man ska nog lära en del av ungarna!
Ha de riktigt gott o hoppas nu att det kommer lite utlovad vårvärme!
kram Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars