Hektisk helg

Igår lördag var vi på uppvaktning på em. En god vän till oss fyllde 60 och där var mycket folk och massa god mat. När vi kom hem hade vi en timma på oss innan det var dags att bege sig till Falkenberg och se revyn Avlyssnat, den var jättebra, mycket sång och musik och ett gäng som är fantastiskt duktiga. Idag körde jag först på fm till Knäred för att hälsa på mor och på em bar det iväg in till Halmstad för att gratta Marcus som fyllde 21. Och ikväll måste jag kolla Bingolotto för Björn Hellberg var med där, Laholms stolthet kan man väl gott säga. Någon melodifestival blev det inte för mig men jag har ju hört vem som vann och tycker nog att det är helt ok. Efter hur det har gått för Sverige de senaste åren så kan det väl kvitta vem vi skickar, kunde lika gärna fått bli Ugglas för mig, det behövs kanske något annorlunda, svaret får vi så småningom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars