Personlighetstest

Har roat mig med att göra ett personlighetstest. Så här står det:
Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som tydligen skulle kunna passa mig:
Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Jaa lite att välja på, dagis har jag varit på, barnsköterska är jag utbildad till och hemmafru likaså.
Präst, fanns en liten tid i mina yngre dagar då jag fundera på det, men under min konfirmationstid hade jag en präst som jag verkligen gillade och han berättade att han inte tyckte om kvinnliga präster, så då la jag det på hyllan, ha, ha.
Någon som vill göra testet? titta då in på Ullas sida för där ligger länken för testet.

Kommentarer

Ulla sa…
Mmmmhhhhmmm... Ja verkar och stämma där också.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch