Söndagsrally

Ännu en helg över. I lördags var vi på den årliga jaktmiddagen i Kyrkhult som numera består av smörgåstårta, inte fel det heller. När alla är med så är vi 18 st. Inte helt lätt att laga middag till så många och ta med sig, framförallt är det svårt att hitta på vad, då är det enklare att köra med smörgåstårta.
I söndags em begav vi , grannen U och H och H:s bror med tjej, oss ut på Sägenrally. Den startade i Veinge coh sedan ut till ställen som jag aldrig varit på, tipsfrågor också, men de fick man gissa sig till. Jag kunde inget i alla fall. Men det var en trevlig runda och trevligt sällskap, det är huvudsaken.
I em har Björn o Jag varit i Hemmeslöv och tittat på när Hanna ridit, och det gick riktigt bra för henne. Sedan ikväll hade jag en tid hos en hudläkare i Halmstad 20:30. Han kollade mitt ansikte och sa att det är en hudskada, nervskada, ingen bältros alltså. Jag skulle få medicin att ta i 10 dagar, så får vi se vad som händer och sedan skall jag på återbesök i dec. Vore skönt om jag kunde bli av med stickningarna, klådan och känselbortfallet, det känns som om jag varit hos tandläkaren och fått bedövningsspruta och så har det varit i 1 1/2 år nu. Inget kul alls.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag har nyligen börjat fundera över om jag fått samma sak, var hos tandläkaren för två dagar sedan och min haka och underläpp känns fortfarande helt bedövade, det sticker och kliar.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra.

Mvh Mick

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch