Marknad

Nu börjar morgonpromenaderna komma igång igen, och det är riktigt skönt. Linedansen började i tisdags, men jag vet inte vad det var med mig, jag blev så fruktansvärt trött.
Jag har varit omåttligt trött denna veckan, speciellt mitt på dagarna, får riktigt ta mig i kragen för att få något gjort. Hoppas det blir ändring för så här vill jag inte ha det, förkylning i kroppen, eller?
Idag har det varit en riktigt fin dag igen, och det var Våxtorps marknad. Vi körde dit ett tag vid 1/2 4 tiden. Det är en stor marknad och det var jättemycket folk där. Björn köpte ett fårskinn och marknadskarameller, jag köpte en del bomullsgarn och tjocka avfallspåsar, det var allt, men det är roligt att bara gå runt och titta.
Nu ska jag lägga mig, men det är tveksamt hur det blir med sovandet för tydligen har det flyttat in någon ungdom i hyreshuset och där är fest. De befinner sig mycket utomhus och de hörs verkligen. Ja ja de drar väl vidare framåt midnatt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch