Motion, motion

Denna vecka har det blivit en hel del motionerande, oh det behövs verkligen.
Morgonpromenader mån, tis, ons 07.30 i 50 min. Tisdag var det också linedans på kvällen från 18:30 till 21:30. Både nybörjarkursen och fortsättningskursen, gissa om jag var svett och trött i huvudet mot slutet. Men jag ger mig inte i första taget, ska försöka hänga med på fortsättningskursen så länge som möjligt, 4:e gången igår. Idag blev det också en cykeltur på sammanlagt 1 tim i det härliga soliga vädret. Pausade efter halva tiden med kaffe o fralla hos Lena, inte alls dumt. Får se hur det blir med motionerandet de följande dagarna för nu får jag inte Ulla med mig förrän på tisdag, hur ska detta gå???? Får väl ta mig i kragen ordentligt så jag kommer iväg i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch