Födelsedag

Spindeltårtan

Lätt som en plätt att blåsa ut fyra ljus!!



Idag fyller Gustav 4 år, vad fort tiden går. Jag och mor var nere och grattade honom på förmiddagen med pyjamas, jeans och legolåda som innehöll en lastbil och truck. Vad kul det är egentligen att sitta och sätta ihop de här små legobitarna, det engagerade både mig, Mange och Nette och barnen. Tror vi vuxna tyckte det var roligast. Dagen till ära så hade jag bakat en "spindeltårta" till honom. Nu kom en liten katt in också och vill vara med och trycka på tangenterna. Jag har skaffat en kattlucka och satt i dörren och nu (det tog lite tid) har hon lärt sig att själv gå ut och in, kanonbra.



Vilket underbart väder det är, solen skiner och jag har suttit ute och druckit kaffe, härligt. Ikväll blir det en runda till ner till födelsebarnet, ska firas ordentligt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch