Lille katt

Tre morgnar på rad har det blivit promenader kl 07:30, inte illa. Det är så skönt att komma ut lite i tid även om jag är en morgontrött person.
Idag körde Björn till veterinären med vår lilla hittekatt för att sterilisera henne. Stackars liten. Hon sov gott fram till 16 men nu är hon uppe och vinglar runt lite och verkar inte må något vidare. Det är hemskt att se när hon försöker gå några steg och sedan bara ramlar omkull, hon ser verkligen eländig ut. Dessutom ska hon ha en förbaskad krage på sig i ett par dagar. Jag har tagit den av henne just nu så nu sitter katt o jag instängda i ett rum och kan inget annat. Hon är så trött så det är säkert ingen fara att hon skulle kunna komma åt såret, men för säkerhets skull, bäst att ha koll.
Körde på fm in för att hälsa på mor och vad sjutton höll de på med i Laholm??, hur mycket poliser som helst. Bättre de varit här på nätterna när det tycks hända en massa saker. Vad är det för nöje att skära sönder 40 bildäck????? Var är föräldrarna?, för det är väl ändå ungdomar som håller på så här i brist på annat.
Nej nu är jag trött på att sitta här, nu får Björn avlösa mig, hi hi.

Kommentarer

Ulla sa…
OJOJOJOJ vad fint det blivit här..
Ja visst har det varit skönt på mornarna. Imorgon jobb men sen på fredan....
Ps. Stackars lilla kisse....

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde