Bowling


Gullviva i rabatten i februari månad






Det blev bowling i Båstad i gårkväll!! Kuul! Har aldrig bowlat men då jag var i 20-årsåldern hade jag funderingar på att börja, men som så mycket annat så blev det bara en tanke. Dessto roligare nu att det blev av. I början gick det riktigt bra för mig men sedan blev det sämre, jag tappade koncentrationen. Hamnade sist på listan av fyra men vad gör det, jag fick in en strike i alla fall, det lever jag länge på. Därefter åt vi god asiatisk mat, en riktigt bra kväll med andra ord. Tusen tack L & L för att ni tog er tid med oss och bjöd oss på detta. Mycket trevligt.

Idag är det blåsigt och kallt ute, men i rabatten blommar gullvivan, lilla stackarn, hon har väl ändå vaknat för tidigt?

Kommentarer

Anonym sa…
Det är alltid roligt att bowla, särskilt om man vinner...
Vi hade också en trevlig kväll. Gott fika blev vi bjudna på sedan. Tack för receptet.
Linda

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde