Stooor sol

I torsdags var det ett fantastiskt fint väder. Ulla ringde o fråga om jag gått promenaden idag eller om jag skulle? Jag hade inte gått men hade tänkt göra det och inte kommit längre. Tack Ulla för att du ringde annars hade jag väl inte kommit igång igen. Vi var ute i 1 1/2 tim, såå skönt. På kvällen promenerade jag faktiskt upp till vattentornet för att gratta Cissi. På fredagen var det lika fint, och det blev promenad på em fast då fick jag gå själv med Molly.
Idag har jag promenerat ner till stan och bl.a varit in och kollat en av lägenheterna vid gamla station. De var riktigt fina, ljusa och rymliga. Skulle mycket väl kunna bo där.
Ikväll ska vi iväg på något som vi inte vet något om, bara att vi blir hämtade 18:00, ska bli spännande att se var vi hamnar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde