Snygg i håret???

Har varit och klippt håret idag samt färgat och slingat. Det var verkligen behövligt, men man känner sig lite konstig. Från att ha varit helt gråhårig så går det nu i brunt istället, jaja man vänjer sig väl. Sedan tog jag en tur in på Biltema, tycker det är riktigt kul att gå där och titta och så blev det en runda på Cervera också. Åhh vad de hade mycket fina och roliga grejer, man bara vill ha den och den och den, men man får ju hejda sig. Såg i alla fall att det är dit in jag skall åka nästa gång jag ska köpa presenter. Fick en vas med mig hem, kunde ju inte gå därifrån tomhänt.
Sedan har jag suttit vid datorn och gjort en ny fotobok igen, denna gång på barnbarnen man fick 25% rabatt bara idag, gäller att passa på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde