Sömnlös natt

I natt blev det ingen sömn alls. Cattis kunde inte koppla av med den förb.....e kragen på sig. Hon gick runt hela natten och stötte emot både här och där och då kunde naturligtvis inte jag sova. Jag läste, löste korsord, gick upp då och då, vid 04 skulle jag ju ut och kolla månen (månförmörkelsen) men det var molnigt och ingen måne syntes. Då var Björn kommen upp och läste tidningen (hur sjutton kan man gå upp frivilligt 04 när man inte behöver???). Då försökte jag sova men icke, istället gick jag upp och satte mig vid datorn och samtidigt städade jag skrivbordet. Därefter vid 06 lade jag mig igen satte på radion och läste tidningen sedan kunde jag äntligen sova och sov 3 timmar. Så någon promenad idag blev det inte. Björn undra vad sjutton jag höll på med när jag kom upp var o varannan timme, inte så vanligt om man säger så.
Blir det en till likadan natt så lär det inte bli någon promenad i morgon heller.
Tog av kragen på katten ett tag i em och la mig med henne på sängen, men jag fick hela tiden kolla för hon vill slicka såret och det är ju inte så bra. Då kunde hon t.o.m ligga o spinna men när sedan kragen kom på igen så är det såå eländigt. Stackarn.
Lite städning har jag i alla fall åstadkommit.
So long.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde