17 juliI

I tisdags körde vi till Hembygdsparken i Ängelholm. Ett jättefint ställe med både djur och stor lekpark för barn och fin restaurang. Kostar ingenting att gå in. Här ser vi småfolket från skogen.

Litet gulligt hus

Stor sten att klättra på

Liten kan också klättra

Vi var hungriga redan då vi kom och ganska snart beställde vi mat. Buffé som var jättegod och vi blev väldigt mätta

Clara visar vad hon kan

Agnes kan också

Att ha hela scenen för sig själv är inte fy skam.

Nu är uppvisningen slut. Tack så mycket, det var jättefin dansuppvisning.

I går onsdag körde vi ut till Mellbystrand och solade och jag badade. Det blåste en del och gick ganska höga vågor, härligt. Herrarna Bj och K föredrog att köra till skogen. På kvällen fick vi besök av Bj;s bror och fru som kom på en fika.
Idag har A-C och K styrt kosan hemåt, så nu är vi två mindre i huset och det känns lite tomt efter dem. Trevligt att ni tog er tid och kom ner och hälsade på. Just nu är J och M och barnen ute vid stranden, jag stannade hemma och Bj körde iväg på sitt håll. Satte mig ute i solen och somnade en halv timma. Ikväll ska jag köra för J, M och barnen till Skummeslöv där de har bekanta som hyr en stuga och Bj och jag och ett par till ska ut och cykla vidare på våran cykeltrimorientering.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch