Huset nystädat igen, väldigt vad en vecka går fort. Även denna vecka har det var väldigt isiga vindar, man sitter inne och tycker det ser riktigt skönt ut men när man kommer ut får man verkligen ha både mössa och vantar, men det är friskt och skönt i alla fall. Har gjort mina promenader ganska flitigt denna veckan så jag känner mig nöjd. Men nu vill jag ha lite sol.
Hittade ett mönster till en dockklänning i förra veckans Hemmets Journal och satte igång och sticka. Får se om det är någon liten tjej som skulle vilja ha den till sin docka. Inte meningen att det skulle bli en långklänning, men min docka var för kort, fast det funkar ju det också. Jätteroligt att sticka små kläder.
Inga minusgrader i natt men till helgen kan det tydligen bli upp till -8. Brrrr.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars