Scrapbooking

För flera år sedan provade jag på det här med att scrappa. Skulle göra några kort, och de blev då rakt inte som jag trodde, jag hade ju ingen fantasi och jag tyckte det var så svårt att få ihop något som såg vettigt ut. I alla fall blev det tre kort, och tyvärr har jag nog slängt dem, hade varit lite kul att tittat på dem nu. I alla fall så bestämde jag mig för att detta är absolut inget för mig, jag kan inte. Idag var jag inbjuden till grannen på en Prova på "kurs". Vi skulle göra en flasktag med en ficka där man kunde stoppa ner en chokladkaka. Och det var lite knepigt i början att få till det, det fanns så mycket att välja på av olika blommor och dyl. Men jag fick till en och jag tyckte det var kul!!!!, och jag tyckte den blev fin!!. När jag kom hem var Hanna och Nette här och de tyckte den var jättefin och var riktigt imponerade, fast de hade ju inte något att jämföra med, och tur var väl det. Men faktiskt detta var riktigt roligt, tack U för att jag fick vara med. Jag kommer nog över för att köpa lite papper och blommor för att kunna göra fler flasktags. Kul att kunna sätta på en gebort flaska och genast blir den mycket festligare.

Kommentarer

Ulla sa…
Ååååå, så roligt att höra, att du faktiskt tyckte det var kul.

För jag måste säga, du var både duktig och fick till det förb....bra, även fast du inte tror själv du har någon fantasi så är du jätteduktig och har sinne för färger o form.

Nu kanske vi ses nästa prova-på också, med lite roligare kortvikning. B var allt lite stolt över vad du gjort också.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch