Söndag igen

Så var det redan söndag igen, en vecka går så otroligt fort. Jag har "roat" mig med att storstäda hela veckan så nu är det snart rent i varenda vrå här i huset. Men hur länge varar det???
Idag har varit en grå dag, mest mörkt hela dagen och småregnat också. I Laholm var det julskyltning, känns lite tidigt och någon julstämning låter inte infinna sig trots alla tomtar och julkransar och annat som fanns till försäljning. Vi körde ner en liten sväng framåt eftermiddagen och det fanns ganska mycket folk. Det är det som är det roliga att man träffar och pratar med en hel del som man inte ser annars så ofta. Efter någon timmes vandring så begav vi oss hemåt igen.

Kommentarer

Katrin sa…
Så skönt det måste kännas att ha det städat i varje vrå... tycker alltid att det dyker upp nåt innan man hunnit varit överallt som man från början tänkte sej. Men jag kan ju alltid skylla på katter o hundar va det gäller smutsen... :-)
Så Oppenheimer hade utställning på Börslid i år. Du vet väl att det är hans dotterson som bor ihop med min Kajza. Så vi har en alldeles egen upplaga av Oppenheimer, inte illa va!!
Så fort solen kommer fram igen, så ska jag försöka ta mej in till stan för en prommis på Hälsans stig, för nu är det värsta av sjukan över (för denna gången).
Ha d gott, kram Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars