Snö????

Var blev snön av som de lovade igår???? Trodde jag skulle fått en mysig promenad i snöväder i går kväll, men icke. Vad besviken jag blev när jag vakna i morse och det inte fanns någon snö.
Idag städar jag lite och ska baka kanelbullar och ev gå ut och gräva lite i trädgården, ev......
Ikväll har köpmännen något som kallas Ladies evening. Affärerna är öppna till 21 och det finns lite olika erbjudanden här och var. Bl.a ska Andreas Carlsson från Idoljuryn prata om och signera sin bok i bokhandeln. Man kan också äta gott på olika ställen och det är bara kvinnor som får tillträde till detta ikväll. Vet inte om jag ska gå ner, har gymnastiken kl 18-19 och eftersom jag missade den förra torsdagen så får det nog bli den i stället. Kanske jag hinner ta en runda den sista timman, vi får se.

Kommentarer

Katrin sa…
Hejsan, jag hade faktiskt oxå tänkt åka in på "Ladies night", men en förkylning har fått mej på andra tankar...
Jag brukar oxå titta på Skavlan, jättebra! Såg det programmet med prinsessan m.fl
Har dej i tankarna och så fort vädret är lite bättre (åtminstone inte regn..) så tänkte jag försöka komma ut på Hälsans stig... bäst att passa på innan jag börjar i Hstd.
Ha d gott tills vi hörs, kram Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars