Torsdag

Vilket underbart höstväder vi haft idag. Tvättade och hängde ut och faktiskt blev det torrt också. Tog en promenad ner till stan och tog en omväg hem så det blev 1 timme. Igår var mor och jag på kyrkogården och gjorde fint inför allhelgona-
helgen. När vi skulle köra därifrån så fick jag inte igen bakluckan, stört omöjligt. Körde ner till Kövlinge bil el och de fick fixa till det + sätta i en fram och en baklampa som inte heller fungerade Sedan körde vi till Våxtorp och hälsa på min moster, jag lämnade av mor där och körde till veterinärkliniken för att hämta hem Mollys urna med askan efter henne. Det kändes tungt. Idag har jag grävt ner den i trädgården och tänt ett ljus, åhhh vad jag saknar henne....... Nu väntar jag på att barnbarnen ska dyka upp, de har ju höstlov och ska sova här till i morgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch