Vintertid

Härliga höstfärger på Hallandsåsen
Inatt går vi över till vintertid och det är dags att ställa tillbaka klockan en timme............jag gillar verkligen denna söndag. Vaknar och inser att klockan är en timme före och man kan med gott samvete somna om igen. Känns som om det blir så mycket mera av dagen. Jag är så barnslig så jag vill inte ändra klockan förrän framåt em, känns bra att titta på klockan och hon är 11 och då tänka, men hon är bara 10. Tramsigt men jag tycker om det. Idag har vi varit i Båstad, först var vi och tittade när Hanna red. Hon har börjat på ny ridskola i Troentorp och det var verkligen en lycklig Hanna som satt på hästryggen. Mycket lugnare och får bättre instruktioner än på det förra stället. Kul att se att det fungerade så bra. Sedan blev det ett besök på Företagsbyn, där var öppet hus. Många olika firmor och en restaurang som flyttat in och man kunde gå runt och kika lite. Vi passade på och åt där också. 14:00 uppträdde Robin, från förra årets Idol. Lyssnade bara lite i början, inte vår musiksmak precis. När vi kom hem så fick det bli en promenad på 40 min och ikväll har jag tittat på Körslaget. Tycker de är duktiga allesammans, svårt att välja bort någon. Nu är det sängdags.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch