Meteor

Igår kväll när jag satt på ovanvåningen för att titta på Stjärnorna på slottet så lystes plötsligt himlen upp. Jag trodde det var blixten och tänkte, jaha nu ska det bli åska också, men det blev inget mer. I morse hörde jag på radion att det tydligen var en meteor som brunnit. Så var den gåtan löst, många hade visst ringt SOS, varför man ringer dit vid detta tillfälle kan jag inte fatta.
Denna omgång av stjärnorna på slottet har varit mycket bra tycker jag, spännande att höra vad de olika personerna har varit med om. Gillade särskilt Loffe, Kjerstin Dellert o Jonas Gardell.
Körslaget fick jag titta på idag, och där åkte Wells lag ut, trodde jag faktiskt inte även om jag tyckte det var rätt. Tyckte Hannas lag var klart bäst.
I em körde jag min mor ut till en bekant i Skummeslöv. Jag tog Molly med mig och vi gick en lång härlig promenad på 1 1/2 timme på stranden. När vi kom tillbaka bjöds jag på fika, inte alls dumt. Molly fick också!

Kommentarer

Anonym sa…
Oj, häftigt att ha sett en meteor. /Jessica
Anonym sa…
Visst var det, men jag trodde ju bara att det var som det blixtrade. Så trög är jag!

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars