Inget vatten

Vad kan man göra när man är utan vatten??? Jag börjar snart bli trött på det. Hoppas innerligt att de snart har bytt ut de ledningar som skulle bytas, för det är verkligen inte kul att vara utan vatten. Man kan inte laga mat, man kan inte koka kaffe, om man inte varit förutseende och tappat upp vatten förståss, och ibland har man glömt det som i dag t.ex. Nu är det sagt att det ska bara vara avstängt i morgon också, hoppas det stämmer. Idag, min födelsedag och jag kan inte ens koka mitt kaffe, visst är det synd om mig?????? Tur att jag inte ska ha några gäster idag i alla fall. Börjat plocka undan lite av julen, flyttat upp tomtarna till ovanvåningen, alltid en början. Men det är inte så roligt.

Kommentarer

Ulla sa…
ETT STORT GRATTIS PÅ DIN DAG IDAG.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars