Lördag


Nu är jag en aning trött. Har stått och strykt en linneduk som jag fick av mor en gång. Hon har själv sytt och virkat den, gjorde likadana till barnbarnen, sammanlagt 4 stycken, fattar inte att hon orka. Det tar lite tid att göra den fin, man får stryka, mangla blir inte alls så bra. Nu är det gjort och den ligger på bordet. Jag ska fira min födelsedag i morgon em och har förberett lite mat till den också. Ska bjuda på buffé, något jag aldrig gjort förut, har letat i tidningar efter en massa smårätter, jaja vi får väl höra i morgon vad de säger om det, om det går att äta. Handlade på förmiddagen också och varför har man alltid glömt något??? Lista att gå efter men alltid fattas det något, så det fick bli en tur till affären igen. Torsdag, fredag jobbade jag heldag i Butik,n, och naturligtvis blev det något klädplagg som följde med hem. Nu ska jag fixa till lite middag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars