Hälsans stig


Idag var det minusgrader igen (-9 i morse), härligt, solen sken och vindstilla, vad mer kan man begära?? På fm körde jag ut till Mellbystrand och gick tipspromenad, säkert inte många rätt, men jag visste att An der schönen blauen Donau var skriven av Johan Strauss dy.Det känner jag mig stolt över. På em vid 1/2 3 tog jag Molly med mig och gick Hälsans stig. Nu har jag i alla fall gått den en gång i år!!! Den tar sin lilla tid och vi var inte hemma igen förrän 1/2 5. Nu känns det som jag har gått för en hel vecka, men det tror jag inte Molly tycker.


Detta hus skulle jag vilja ha, vet inte varför, men det känns som mitt. Fast då måste jag nog vinna ett antal miljoner först och sedan får jag nog flytta in själv tror jag

Isen hade lagt sig på Glänninge sjö och några våghalsar var ute och åkte skridskor
Senaste hyreshuset i Laholm. Skulle jag bo i lägenhet, skulle det vara här på 5:e våningen
.




















Kommentarer

Ulla sa…
Jissus vad du varit ut och gått då!!! Jag höll på att förfrysa både det ena och andra när jag lastade ut grejer på jobbet idag. Ring när du får nya ryck i veckan. (mån, tis)
Anonym sa…
Skönt att komma ut och att illamåendet släppte.
/Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars