Jobb

Riktigt roligt att jobba idag. Först var det dötid i någon timme sedan kom postbudet med en stor låda, vad fanns i den?? jo vååååårkläder. Packa upp och prismärka och det tog sin lilla tid, första gången jag gjort det själv, hoppas det nu blev rätt också. Samtidigt kom det en hel del folk som kom in och handla och det var ju kul. Jag var så upp i det att jag inte hade tid att äta min middag förrän närmare 1/2 5. Nya tag i morgon, skall jobba då också hela dagen, får se om det kommer mer nya kläder. Spännande.
Men vad gjorde jag mer????? jo jag sabbade laminatorn, det jag skulle laminera fastnade inne i den, inte så roligt att berätta för Nette, men ´det får väl bli en ny och jag får an-tagligen jobba av det, snyft. Neeej så farligt är det nog inte, vi löser det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars