Oktober

Ännu en vecka har gått, tiden bara rinner iväg och nu är det redan oktober. Äntligen har jag fått tummarna ur och kommit igång med min målning igen. Förra hösten gav jag mig på våra fönster, de var mörk bruna och jag målade dem vita, vilken skillnad det blev!! Men jag hann inte med alla fönster och hade 4 kvar. Nu har jag ett färdigt och nästan ett till och det är riktigt roligt att måla. Jag är absolut inte duktig på det här med målning men jag är nöjd och det är ju huvudsaken. Har precis kommit hem efter en promenad vid havet med Molly, det är så skönt och rogivande att gå där ute. Kunde ha Molly lös den mesta tiden och där var ju bara såå mycket att nosa på. Nu har jag vilat upp mig med en kopp kaffe så nu är det bara att ta nya tag och tvätta ett fönster till med målartvätt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch