Vintertid

Så var det dags att vrida tillbaka klockorna idag. Jag tycker det är den bästa söndagen på hela året, det blir så mycket av denna söndag, känns det som. Igår var det kanonväder men jag höll mig inomhus och målade köksluckorna en sista gång. La mig att vila på em för att sedan gå ut en runda, men.... somna och vakna inte förrän 17. Då var det dags att göra sig iordning för att gå ner till E och G som bjöd på god paj och sedan spelade vi kort hela kvällen, mycket trevligt. Fast jag rev ner ett vinglas med rödvin i på golvet, inte lika trevligt, jag hade tur det missade mattan som låg på golvet, blev bara en liten fläck som nästan gick bort med kallt vatten.Idag har det regnat hela dagen, men vi har roat oss med att sätta upp nya handtag på skåpen och tagit in trädgårdsmöblerna. Före

och efter. Björn tyckte att handtagen ser för stora ut, gör de det?????
Nu är det bara kaklet som också skall bytas ut, Mange ska hjälpa mig med det.

Kommentarer

Ulla sa…
WOOWWWW, så jäkla snyggt!!!! Du har varit skitduktig. Inte konstigt du är trött. Jerker har ju också liknande handtag, och det tyckte jag också. Men det är ju modernt, så ska det vara så ska det. MEN snyggt blev det.
Anonym sa…
Absolut INTE för stora. Riktigt fint. /Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch