Cafébesök och Målning

Igår em hämtade jag mor för att åka med henne så hon fick sin influensaspruta. Efter det gick vi på café Cecilia och drack kaffe, riktigt mysigt och många som satt och drack kaffe. Jag vet inte när jag gjorde det här senast, varför känns det tokigt att ta en fika i sin egen stad?? Nää det får bli ändring, detta ska jag göra om.
Idag har det varit strålande väder, så på em tog jag Molly med mig och åkte ut till havet och gick i en timme, det blåste en hel del men åh vad det var skönt. Sedan åkte jag och hämta persiennerna som kommit och har nu satt upp dem och även satt tätningslister runt fönsterna. Så nu är de helt färdiga. Men...... idag börja ja på ett nytt projekt. Jag grundmålade mina köksluckor och i morgon blir det till att måla en första gång, jag ska ha dem vita som innan, men ska köpa lite roligare handtag och sätta dit.
Nu ska jag titta färdigt på Lyxfällan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch