Första doppet

Så här såg det ut, inget bra foto men men...


Igår kom den riktigt första sommardagen. Förmiddagen börja med att jag körde bort lite grejer till L Tjärby IK,s kommande loppis. Man kan ju inte samla på allt, skönt att bli av med lite. På em åkte jag ut till stranden och njöt i nära 4 timmar och tog mitt första dopp för i år!!!!! Vattnet var faktiskt riktigt skönt men det var lite små maneter, inga bränn, men jag gillar inte alls att bada ihop med dem, så det blev snabbt upp ur vattnet igen. Vi hade 25 grader varmt (i luften). På kvällen blev det också för första gången en åktur på mc:n med Knutters.33 knuttar och spättor! Underbart väder och färden gick till Lizzie´s café där vi drack kaffe och åt våfflor. Vi avslutad kvällen med en öl på altanen inne hos Ulla o Håkan.

Kommentarer

Anonym sa…
Va, har du åkt ut med Knutters???? Det fattade inte jag när vi pratade, hoppas ni hade kul. Kram Jessica
Ulla sa…
Jessica förvånad att du är ut med knutters???? Men kul var det och gott både fika och ölen....

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch