Kärt besök i trädgården

Körde ut till stranden 10:30 och kom inte hem förrän 14:30. Badade idag också, femte gången i år, inte illa. Inne vid land var vattnet grönt av alger men när man kom längre ut så var det helt klart och idag tyckte jag t.o.m att vattnet var varmt.

I em har jag sytt vidare på Claras klänning,och nu är den klar. Jag är inte nöjd, men jag kan inte bättre än så här.




Sedan i em fick vi besök av den här lille krabaten, man kan ju inte bli annat än glad när de dyker upp i ens trädgård.

Kommentarer

Ulla sa…
Den blev väl jättefin, den ska du vara stolt över. Var han själv "kurre" eller var dom två??? tur att inte min pappa såg den, han gillar dom inte alls.
Anonym sa…
Halloj Bodil!! Nu har jag kollat in lite vad ni har haft för er sista tiden. Att Jessica var på besök skvallrade Kajza för mej, ni hade visst varit in på Cecilia...
Visst har vi fått en helt underbar sommar (än så länge) hoppas det kommer lite regn också så man inte tröttnar helt på solen...
Jag har inte tagit mitt första bad för året än, men det kommer nog!!
Men man har fullt upp på kvällarna nu när alla människor är semester-lediga (utom jag) men sommaren är inte slut än...
Tittar inom en kväll!
kram Katrin
Anonym sa…
Klänningen är jättefin! och Clara var så himla duktig som dels följde med hela vägen fram i kyrkan och sen höll ut så länge där framme också....

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde