Diggiloo

Måns Zelmerlöv, stor favorit bland den yngre publiken
Igårkväll, fredag, var jag på Diggiloo i Båstad. Björn skulle på 60-årsuppvaktning. Diggiloo började kl 19 och 18 öppnade sig himmelen och regnet bara vräkte ner. Kom till Båstad vid 1/2 7 och då bara småregna det. Hade regnkläder med och tog på och vid 1/2 8 så sken solen och därefter var det uppehåll hela kvällen. Det var ett härligt gäng som underhöll oss hela kvällen och det var mycket, mycket trevligt.

Lotta Engberg har lockat upp Kenny Jönsson från publiken. Han satt 2 personer ifrån mig och jag kände inte igen honom (fast jag är inte så intresserad av ishockey heller)
Lotta Engberg, Lasse Holm, Linda Bengtzing, Tomas Pettersson och Nanne Grönwall.Idag har Jessica och jag varit in till Halmstad och köpt present till Mattias som fyller år på tisdag. När vi kom hem åkte vi ner till Laholm och gick på bio och såg Mamma Mia. Salongen blev fullsatt och filmen var jättebra, underbar musik. Abba kunde verkligen göra musik.
Clara i Båstad med mamma, farmor och mormor. Clara hjälper mormor med dammsugningen
Clara färdig att gå på fest

Kommentarer

Gatumode sa…
Du kan följa Diggilooturnén via deras blogg.
Följ med via text, bild och film bakom scen.
www.diggilooblogg.se

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde