Höst??

 Så här har det sett ut hos oss den senaste veckan. Ena stunden är det mörkt och regntunga moln hänger över oss och så kommer det en rejäl omgång regn.
Minuter senare så är det litet ljusare, men så ändrar det sig igen och det kommer åter en regnskur så det vräker ner.

Några timmar senare kan det se ut så här och solen skiner.  Gick häromdagen ut på en promenad som varar i ca  45 min. Första 20 minuterna var det fint och solen sken och jag ångrade jag tagit jacka på mig men de sista 15 minutrarna regnade det. Och blåser som sjutton gör det också, det är nästan det allra värsta. Inget roligt.
Idag fyller Gustav 8 år och vad ger man en 8-åring i present, som han inte redan har, ingen aning. Får bli pengar så får han själv köpa vad han vill ha, inte roligt att bara ge pengar men vad gör man när man inte kan komma på någonting. Hoppas det blir bra i alla fall.
Björns knä blir bättre och bättre och han tar en liten längre promenad för varje dag (med längre menar jag några extra m varje gång) Sjukgymnasten ringde igår och den 1 oktober ska det tränas på allvar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch